Kald kaffepause i februar Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper februar 21, 2011 Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper Kommentarer Smykkas21. februar 2011 kl. 10:54Kan jeg spørre hvor du satt - eller sto?KlemSvarSlettSvarSvarVigdis Margrethe21. februar 2011 kl. 11:29Det var nok ikke plass til meg enda, må nok vente til sola har smeltet vekk litt snø. men jeg gleder meg veldig til å ta kaffeplassen i bruk igjen når snøen er borte.SvarSlettSvarSvarLegg til kommentarLast inn mer ... Legg inn en kommentar
Kan jeg spørre hvor du satt - eller sto?
SvarSlettKlem
Det var nok ikke plass til meg enda, må nok vente til sola har smeltet vekk litt snø. men jeg gleder meg veldig til å ta kaffeplassen i bruk igjen når snøen er borte.
SvarSlett