Endelig kaffepause i sola Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper april 06, 2011 Vårsolen varmer deilig og snøen er smeltet i hagen. Nå er trærne i hagen renset og frisert. Kaffekoppen smakte godt etter en arbeidsøkt med opprydding av småkvister. Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper Kommentarer Smykkas6. april 2011 kl. 09:27Du fortjener en god pust i bakken, eller rettere sagt på stolen.Her hos oss er det bare gråvær og regn.KlemSvarSlettSvarSvarMaias Fabelaktige Verden17. april 2011 kl. 10:57Hei hei!Jeg ser du har funnet veien til meg og til og med deltatt på Giwe Awayen hos meg :-) Innmari koselig altså!Ønsker deg en finfin søndag!KlemSvarSlettSvarSvarLegg til kommentarLast inn mer ... Legg inn en kommentar
Du fortjener en god pust i bakken, eller rettere sagt på stolen.
SvarSlettHer hos oss er det bare gråvær og regn.
Klem
Hei hei!
SvarSlettJeg ser du har funnet veien til meg og til og med deltatt på Giwe Awayen hos meg :-) Innmari koselig altså!
Ønsker deg en finfin søndag!
Klem