Kos på kjøkkenet Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper april 18, 2011 Det er hyggelig når hele familien kan samles under samme tak Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper Kommentarer Smykkas18. april 2011 kl. 12:46Å kunne samle familien er alltid hyggelig. Jeg skal ha mine her 1. påskedag.KlemSvarSlettSvarSvarVioletta18. april 2011 kl. 23:14Wow, for et flott kjøkken! Ja der blir det nok mye kos og mye mat :)Takk for kommentar hos meg! Skåla... ja den ble bedre blank, men jeg slutter aldri å forundre meg over min egen "døve" gubbe, men det er en annen sak ;-) God tirsdag!SvarSlettSvarSvarLegg til kommentarLast inn mer ... Legg inn en kommentar
Å kunne samle familien er alltid hyggelig. Jeg skal ha mine her 1. påskedag.
SvarSlettKlem
Wow, for et flott kjøkken! Ja der blir det nok mye kos og mye mat :)
SvarSlettTakk for kommentar hos meg! Skåla... ja den ble bedre blank, men jeg slutter aldri å forundre meg over min egen "døve" gubbe, men det er en annen sak ;-) God tirsdag!